September 30, 2011

Annette Voigt-Hansen

Det hedder min fotograf og sparringspartner som kommer midt i oktober omtrent og følger mig stort set resten af tiden.

Vores samarbejder er kommet i stand på den måde, at vi tidligere tog kommunikations rådgivning og faglig formidling på KUA sammen - jeg som tilvalgsfag til mit studie.

Da jeg så fortalte om mine planer med New York og de hjemløse som hhv. site og tema for mit obligatoriske feltarbejde, var hun straks fyr og flamme og da antropologistudiet siden har åbnet for indtil flere alternative speciale modeller, hvor et af dem er et fotografisk/filmisk projekt, var sagen jo ligesom klar - Annette skulle selvfølgelig med :)

At Annette og jeg er alders-svarende og kemien er rigtig god, gør kun det hele mere spændende. Jeg er helt overbevist om, at det bliver en oplevelse, både fagligt og personligt at arbejde tæt sammen med et andet menneske så langt hjemmefra og glæder mig.

Du kan følge Annettes faglige blog i forbindelse med turen her:

New York - Home sweet home.

Linket til hendes blog vil også blive lagt over i siden, så I kan vende tilbage igen og igen.

No comments:

Post a Comment