September 23, 2011

Fredagsøl.

Langt hjemmefra kan man ind i mellem godt få lyst til at mærke lidt liv omkring sig og da jeg ikke har wifi hjemme men kun en snoldet, langsom forbindelse via stik, kan jeg også kun lege med Helle når jeg findet et spot i byen.

Og så er det jo fredag, hvilket kalder på en fredagsøl, som jeg lige snupper mig her på Mercury Bar lidt længere nede af 9th.

Jeg har for længst fundet ud af, at Newyorkerne godt kan lide at overdrive men altså, her er intet mindre end 12 Store TV skærme, der alle viser sport i en eller anden form, så alt efter hvor man sidder kan man få en dosis weekend sport mens man bæller øl ned.

Var også forbi Duane Reade i dag for at købe noget Cortison creme for på en eller anden måde har en lejr af myg fundet vej til mit hul og jeg har intet mindre end 7 stik på venstre hånd og et ukendt antal på resten af kroppen. Fucking irriterende siger jeg bare.

 De må gerne fise af igen og det må varmen altså også godt, for selvom det har pisset ned her den udslagne dag, har det IKKE lettet trykket det mindste. Der er 23 graders pisregnvejr p.t. Og en fugtighedsgrad I ikke behøver en PhD for at regne ud.

Glæder mig ellers til mandag, efter at jeg traf mine beslutninger i går. det lettede og jeg er helt overbevist om, at min mavefornemmelse bare er rigtig denne gang (også).

Weekenden skal gå med markeder og" strolling round the town". Måske jeg sætter mig på nogle tilfældige busser og ser hvad der sker - rent eventyr.

Hyg jer!! :)

Empire State Building hiding behind the rainy clouds  and the early moon :)

3 comments:

  1. Godt at høre, at du er gladere med hvad der skal ske i næste uge! :D

    Smukt billede, har aldrig set Empire State Building i forsvinde i skyerne. Tak for det!

    Knus Klara

    ReplyDelete
  2. Myggestik i New York??!! Der er da hverken skov eller vandhuller - sikker på, det ikke er væggelus?

    Anne

    ReplyDelete
  3. Stensikker. de flyver Anne og de ligner sgu myg og så klør stikkene noget så nedersrægtigt.

    tror det er varmen, som p.t. er ulidelig - det er fanme som at være i Athen i højsommeren og så det faktum at der altså kun er en 2-3 blokke til Hudson River herfra.

    Men hvis du har hørt om flyvende væggelus kan det da være, men burde man så ikke kunne se dem spæne rundt?

    As for bedbugs - noway!!! Det er helt nye senge, så de er ikke flyttet ind endnu ;)

    ReplyDelete