September 15, 2011

Daglig dosis

Jeg kom ikke så langt i dag - det pisser nemlig ned og jeg havde selvfølgelig ikke paraply med - paraplyer er for bøsser og svagpissere og jeg er ingen af delene *G*

Skulle i K-Mart efter diverse effekter - pære til natlampe, tegnstifter, så jeg kan pløkke gardinerne op, gulvskrubbe og lidt løst.

K- mart har der hele og lidt til  - til jer der kommer rendende for at forstyrre mig i min ensomhed herovre: De har også luftmadrasser:)

Var også i H&M og glane og mødte søreme ham der hjalp mig med shuttle i lufthaven. Ret utroligt, når man tænker på, hvor stor byen er.

På hjemvejen, belæsset med svaber og alt det der, hentede jeg så også lige mit vasketøj - nicely folded and vacuumed:)



Har i øvrigt fundet min absolutte fav. lemonade blandt de tusinder der findes:


Og her får I også dagens "storby-shot". 
Mine damer og herrer - må jeg præsentere Empire State Building!!!!


Så har I vist fået billedmateriale nok for i dag - ikke Mette??!:)

No comments:

Post a Comment