September 15, 2011

Og der blev vandret og vandret og vandret...

Jo mere jeg tænker over det, jo gladere bliver jeg for de der über pedagogishe futteraler.
Jeg ser ikke smart ud, det ville sgu være lyv at påstå, og med den nærmest tropiske hede vi holder os her i byen (jeg overdriver altså ikke, her er stinkende varmt) og mit manglende sommer outfit, er det med at være kreativ, når beklædningen skal vælges.

På den anden side ser hver 2. newyorker bøvet ud efter min mening - så måske jeg egentlig falder meget godt ind i billedet.

Havde besluttet mig for at tage Central Park lidt i øjesyn og hoppede på subway'en i myldretiden derop ad.
Syntes  nu ellers ikke den var såååå fantastisk som jeg havde forestillet mig. Det mest spektakulære var nok legepladsen, der var enorm.  Men nu har jeg heller ikke set hele parken, så jeg kan måske ikke yde den fuld retfærdighed endnu - forvildede mig nemlig ud på 5th avenue med alle dens mærkeshops og myldretid og måtte hastigt fortrække til sidegaderne og havvejs tværs over Manhattan hjem til 9th ave, hvor jeg simpelthen ikke kunne beslutte mig for, hvad jeg skulle spise, da der er SÅ mange spisesteder, så endte på det lokale thaisted som jeg kendte og maden var sehr gut:)



Åh ja - så har jeg fået indleveret vasketøjet nede om hjørnet. for 9.50 dollar ordner de det hele og jeg kan hente det igen i morgen rent og pænt sammenfoldet  Det er sgu okay til prisen tænker jeg og vist meget almindeligt her omkring....


(Spottet ved 6th ave. En butik der eller intet havde med antropolgi at gøre, men synes det var sjovt med navnet)


No comments:

Post a Comment