September 15, 2011

Hullet i Hells Kitchen;)

Da der er flere som har efterlyst billedmateriale fra mit helt private rottelhul her i Hells Kitchen kommer de hermed - mangler stadig billeder af alkoven, garderoben og dasset - de kommer når jeg har fået muget ud derinde. Pt. holder jeg mig til dette ene rum. Jeg er jo alene, så bruger ikke alkoven p.t.


Ja kønt er det ikke - men man bliver ren og forhænget forebygget naturkatastofer

Sovepladsen -  her kommer et let gardin op til at skærme for det ufatteligt grimme vindue:)
Mors egen (lukkede) kamin med reol på


Kunstneriske udfoldelser ved kogepladsen:)




Den anden arbejdsplads- bemærk den lille nattelampe:)

Hovedarbejdspladsen:)

Her børstes tænder og vaskes op - pladen på badet kan tages af.

3 comments:

  1. Man bliver da helt lækkersulten ved synet af det komfur!! Humor mangler din udlejer da ikke.

    Anne

    ReplyDelete
  2. Halløjsa, Hilton er det altså ikke..

    ReplyDelete
  3. Jeg har fået køkkenet gjort ret meget rent i dag , både med mirakelsvampe og andet godt, det hjalp ganske gevaldigt, så nu er komfuret også rent og uden klistermærker:)

    Men Hilton - nah. det bliver det aldrig her:)

    ReplyDelete