October 01, 2011

Kære venner og hvem i nu allesammen er :)

Her skal lyde en bette bøn fra den anden side af andedammen:

Når man dagligt, eller så ofte som muligt, forsøger at opdatere nærværende blog, gøre den interessant, krydre den med billeder og indtryk af alskens art  så er der rigtigt rart at vide, at der er nogen der læser med.

Lad os bare droppe den der med "jamen jeg skriver kun for mig selv"  ting. Det er løgn - jeg skriver OGSÅ for mig selv og bruger dette forum til at huske, når jeg skal se tilbage, men jeg skriver sgu også for jeres skyld, så I har noget at more jeg med over aftenkaffen derhjemme i de små stuer ;)

Nu vil jeg ikke angle efter flere kommentarer - selvom de da altid luner, bevares... - nej, jeg vil bare så gerne have et en eller anden tog mod til sig og var den allerførste, der følger denne blog fast.
På den måde får jeg lidt hold på  hvem i egentlig er derude - jeg er jo så nysgerrig ved I.

Nede i bunden af bloggen kan man melde sig til. Det er hurtigt gjort  og jeg bliver så glad.
Se det som en investering i dagens gode gerning. Jeg sidder jo helt herovre, mutters alene og I sover sgu alle sammen, når jeg er vågen ;(

8 comments:

  1. Lørdag aften, et glas rødvin, Sanne Salomonsen "In af New York Minute" og din blog - kan det bliver hyggeligere?
    Tak for dine updates, din tone og din evne til at iagttage og dele.
    Glæder mig i den grad til at slå mig ned et par måneder i den antropologiske lerhytte :)

    ReplyDelete
  2. Du er aldrig mutte alene derover, du får en hel masse ting og snuser op til din hjerne. Du udvikler syn og tanker op til horisionen. Selvf oplever du en del, som du har ikke selv bedt om.

    Jette: Jeg kan genkende selv "at man er alene i fremmed land". Set som en gave, og husk nu at du er der KUN 4 måneder. Modtaget det som en gave.

    så min lørdag blev sådan nu og indtil videre: Alene med Balder, gør mit spisebord færdig, er igang med male flere omgang.
    Være doven og lad tanker flyve. jeg tilbragten dagen ude på vesterbro, vejret har været så SINDSYG dejlig og op til 26 grader. tænkt dig at vi befinder sig 1 oktober.

    Skulle se om kastranja træet var der endnu, tage en morfar ude på søndreboulvard, sludre med veninden.

    ,.... altid fornøjelse med se dit opdate siden!!

    ReplyDelete
  3. Du er på min RSS reader, så når der kommer en blog popper du op i min indbakke - og glemmer sommetider at gå ind på selve hjemmesiden og kommentere.. Men det er rigtig rigtig rart at få opdateringer. Jeg plejer at læse dig hver morgen og ser frem til det hver dag!
    :) Er grøn af misundelse over hele Whole Foods ideen - og at du ER der.. Ak, mon ikke man sku lave noget lignende her?!

    ReplyDelete
  4. jamen... jeg FØLGER da din blog fast og har da også skrevet nogle gange? Og linker til den fra min egen blog, og har gjort det fra starten. :D

    Så din bøn må retteligt være, at bede folk om, at være nummer to :D

    ReplyDelete
  5. Janne der tog en morfar på Sdr. Boulevard - det ville jeg altså gerne have set:)

    og Vivien: Ja, nu ved vi da hvad vi kan tage os til, hvis ingen gider ansætte os når vi engang bliver færdige med det her pjat*G*

    Og ellers tak for 4 dejlige kommentarer - jeg iler med en opdatering omhandlende min dejlige lørdag.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Det kan ikke ses, men jeg følger dig via bloglovin' :)
    Hvis du nu beder om det, gør jeg det osse med Google Friend Connect.
    Knus Klara

    ReplyDelete
  8. Tusind tak Klara - skønt at se dit ansigt derude i siden:)

    ReplyDelete