October 03, 2011

Jeg ved det godt

Jeg skriver halvkedelige indlæg denne weekend. Mest fordi der faktisk ikke sker sådan vildt mange sindsoprivende ting omkring mig lige disse dage - bevars, jeg sidder da lidt fast i bus M20 uptown på grund af et eller andet religiøst optog som jeg faktisk tror jeg ved hvad er, men lige må have tjekket efter i lekturen, men ligefrem sindsoprivende?

Jeg var på vej til Wholefoods igen (med lidt god vilje kan det kaldes sindsoprivende (dyrt)). Nå men det gjorde jeg altså, for jeg syntes sådan jeg manglede noget Granola (noget herresundt drys) til min youghurt og fiser da glad og fro 35 gader nord efter den:)

Men jeg gad altså ikke gå begge veje, for jeg har nemlig gjort rent skal jeg sige jer, med min nye lidt mindre åndsvage støvsuger der kun har lille mundstykke (jeg må se at få mig nogle RIGTIGE problemer kan jeg høre !!) Så nu er her så rent som der bliver og I kan bare komme og føle jer som små prinser og prinsesser i mors lerhytte:)

Synes forøvrigt selv jeg er ret klog. Købte nikotyggegummi og god mørk Valrhona-lade samt minigulerødder en masse. Der skal nemlig skæres drastisk ned på røgen og helst gerne helt ned indenfor den nærmeste fremtid. De første dage bliver det bare noget med IKKE at have pindende med ud og så fra 10 til 5 og ned på nul. og så var det jeg tænkte, at når det hele bliver for slemt kan jeg tage mig et bette stykke luxus lade (70%) og en karot eller 5. Det skulle hjælpe lidt på hånd-mund problemet som dårligt klares på anden vis uden en kæreste ;)

Og således flabet og små pervers vil jeg slutte min søndags hilsen her - I morgen har vi atter en hektisk (og sindsoprivende) hverdag, med knald på fra morgenstunden og en masse aftaler der skal landes.

May the force be with you :)

No comments:

Post a Comment