October 06, 2011

Closer

Gade op og gade ned på kryds og tværs af den udslagne by. Jeg er træææææææææææææt i mine fusser, mine ben og mit hovede værkede med en begyndende hovedpine som et godt frisk glas mælk ved hjemkomsten dog har fået sendt på langfart igen.

Vi startede ellers dagen på cafeen, med at ringe til diverse mennesker, stikke ruter ud og drikke morgen kaffe. Det gik der 1½ time med og en en god måde at få dagen sat igang på.
Siden tog vi sydover til et herberg der, og fik et telefonnummer, vi dog først kan ringe til i morgen.

Lige nu er mit "problem" at mine kontakter kan noget forskelligt. Ingen af dem ser umiddelbart ud til at kunne dække mine spørgsmål/mit fokusområde i eet, så det ender nok med, at dette bliver multi-sited hvad angår organisatorisk komtakt - det har i øvrigt ikke været muligt for mig, at finde nogen, der ikke i en eller anden grad er syltet ind i Jesus og arbejder med fra et ultra kristent udgangspunkt. Spændende nok i sig selv som tema, men jeg forsøger at holde det nede på et håndterligt plan og det går der faktisk ret meget tid med :)

På hjemvejen snuppede jeg lige en tur hos "Jacks" et mega varehus med ting til 99 cents. Jeg er på jagt efter lidt ekstra køkkengrej, der gerne må være billigt, da det efterlades her og på vejen derfra og helt hjem blev jeg stillet over dagens dilemma ved 34th's to DVD gadehandlere. Skulle jeg vælg Gadaffis henrettelse eller en karatefilm med Bruce Lee ? - alt andet var i samme boldgade, hvilket var lidt spøjst *G*

Nu kalder maden, Esposito's hjemmelavede kyllingepølse og noget maceronni - jeg gider ikke rigtigt andet her i dag, vil bare have det overstået og over på divanen og stene. Ja, nogle gange handler mad bare om at blive mæt.

PS: Tøser - kan en af jer ikke købe Sex & the City DVD boksen til mig og tage den med herover? Skal nok betale for den, men trænger sådan til de piger ind i mellem og helst med danske undertekster.
Det kunne også være I kendte nogen der lå inde med en af dem, som mor her må låne lidt - man ved jo aldrig :)


4 comments:

  1. Har DVD box med sex&the city, du må gerne låne. ;)

    ReplyDelete
  2. Fantastisk!!! Kan du ikke på en eller anden måde få den afleveret til Anne Vikkelsø inden d 17 hvor de flyver ud?

    Eller måske Annette, min fotograf kunne hente den. Gider du det Annette???;)

    ReplyDelete
  3. HVor bor Annette henne, kunne aftale at mødes midtvejs-agtigt?
    :)

    ReplyDelete
  4. Øhm, sådan helt præcist må jeg faktisk blive dig svar skyldig da de er flyttet. Men jeg vil sende hende en bette mail om det:)

    Hun flyver vist ud allerede den kommende uge, da hende og manden skal på ferie her først.

    ReplyDelete