October 10, 2011

Jeg fatter det ikke!!!

Sidst jeg kiggede i kalenderen skrev vi 9. Oktober (nok 10. for jer på den anden side). Men her det helt til grin. 29 grader høj solskin sådan 2 dage i træk efter en halvanden uge hvor det endelig så ud til at ville blive normalt efterår.

Det ville stensikkert være herrefedt og jeg er all in for varme, ellers ville jeg næppe styge til Grækenland hver eneste sommer, vel? Men fugtighedsgraden er høj og New York er simpelthen bare ikke byen man har lyst til at rende rundt i, i den slags vejr,

Nå, galskaben får vel en ende inden længe, så vi kan komme videre i programmet. Med mindre selvfølgelig at det er helt fucket op og vi ender i noget med magnoliaer på juletræet og Santa i bermudashorts. Det kunne se kønt ud ku' det ;)

Ellers overasker byen konstant med nye og spøjse indtryk, som her da jeg kom ud i dag :


Jeg aner ikke hvad det handlede om, men den her flyver blev ved med at cirkle rundt og skrive på himlen og det var rigtig skægt at iagttage.

No comments:

Post a Comment