October 04, 2011

Herregud da...

Af en eller anden grund fuckede Helle lidt op her idag. Sikkert noget PMS for Ipads eller også var det fordi Blogger.com skifter interface tiere end de fleste af os skifter trusser.

Ihvertfald endte det i et meget mystisk indlæg, hvor der bare stod "shhhhh!".

Jeg prøvede såmænd blot at formidle min frustration efter frisørbesøg - et af de slemme slags, hvor der bare slet slet ikke var nogen form for connection mellem mig og frisøren, der var en halvgammel herre, blandt alle de yndige nips butikken ellers kunne mønstre.

Jeg skal lære at lytte bedre efter min mavefornemmelse skal jeg, for jeg KUNNE godt fornemme det, da jeg satte mig, at det her går galt.
Men altså, håret var jo blevet vasket (af en af de yndige), så det føltes lige som at smutte når kaffen var halvt drukket - altså blev jeg og endte med at være sur bagefter. (Jette!!!!)

Hvis det ikke var fordi jeg har min dejlige voks med, ville jeg være dømt til at ligne en amerikansk forstadsfrue resten af opholdet her. Og nej, I får ingen billeder!

Nevermind - jeg fandt den fedeste lille cafe på vej hjem. Den ligger omtrent skråt overfor hvor jeg bor og jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har spottet den tidligere.

Her står bamsefar i bedste amrikanske trucker stil og brygger den herligste kaffe og så laver de også cupcakes, som jeg dog holdt mig fra. Men jeg overværede et selskab der holdt fødselsdag og hvor de havde kreeret en bette kage med "happy birthday" skrevet med glasur og et lys i :)

Wifi har de også og rigtig hyggeligt interiør. Tror jeg bliver stamkunde. Kaffen er både bedre og billigere end hos Starbucks.

Esposito leverer aftensmaden. Et enormt kyllingebryst. Så det går den rigtige vej igen efter frisørkatastrofen

Og jeg sagde NEJ - I FÅR ingen billeder !;)

(Men jeg sætter nogle af cafeen ind i morgen når jeg får dem ud af Helle.


No comments:

Post a Comment