October 07, 2011

Åh altså

Jeg savner jer sgu allesammen. SGU!

Har haft en rigtig god dag.
Skrevet en farlig bunke mails til diverse samarbejdsparter, haft et lækkert opfølgnings møde med Lawrence fra Urban Pathways. Vi er klar, vi er på og kemien er i top.

Et af de mails jeg har skrevet er til nogen der  deler mad ud om aftenen både up- og down town. Jeg skal ud og se og følge det helt sikkert og de ultra religiøse, der ville vide hvad min pastor hed, har også tilbudt mig både det ene og det andet.
og...

I morgen skal jeg lave mit første rigtigt lange interview med Rex - forudsat hun dukker op, hvilket hun var meget tændt på i tirsdags. Har handlet diktafon, så Annette, der ligger nok en farlig bunke transskriberings arbejde til dig, når du kommer ;)

Jeg glæder mig rigtigt meget!

Susan er dog "forsvundet". De sidste 2 gange har hun ikke været på sin plads. Jeg håber det blot er fordi hun havde andet at se til, vi runder hendes plads tit og hun dukker nok op.
Det er i øvrigt noget af det pokkers, at de hjemløse ofte ikke har mobiler eller andet, så det kan være svært at "holde styr" på dem i en by der er mere end almindeligt stor.

Her til aften efter flere timer ude bevægede vi os crosstown og så flere business folk holde fyraften med cocktails. Så vi besluttede, tolken og jeg, at det ville vi også og hoppede på en bus mod 9th for at få et par glas og lidt at spise.

Du skal i øvrigt sætte et kryds i kalenderen d 5 nov Annette, for da skal vi til fest.

ps) jeg skal på tegnsprogskursus snart - får en plads hos tolkens ven der er TS lærer her i byen - uden vederlag - men mellem os sagt er jeg ved at blive ret ferm til amerikansk tegnsprog og min tolk til dansk TS.
Ja sådan kan det hele vendes lidt op og ned :)



2 comments:

  1. cool, ser frem til opdateringskursus i ASL når du kommer hjem ;)

    ReplyDelete
  2. Det kommer til at koste, men det vidste du godt allerede, ikke ?;)

    ReplyDelete