November 19, 2011

Så skete det!!

Skulle egentlig bare kigge lidt. Havde hørt noget om lækre cremer til halv pris og sådan og synes det lød dejligt.

Stedet er Sephora, en rigtig lækker beauty kæde i NYC.

Mens Janne og jeg hver især gik rundt og råhyggede mellem hylderne, fik jeg den ide at spørge en medarbejder derinde om ikke vedkommende kunne give mig et råd vedr. læbestifter, da jeg efterhånden er ved at være træt af brun i diverse nuancer, men savner modet til at springe ud i andre. Og inden jeg så mig om var jeg i trygge hænder hos stedets über bøsse makeup counselor - en gudeskøn mulatunge på nogen og 20.

Han kunne noget helt særligt og fik mig på ingen tid til at ligne en halv million til hverdagsbrug :)

Ikke flere mørke rande (concealer)
Ikke mere brun læbestift!
Herlig lilla eyeliner
Fantastisk øjenbryns fremhævning
Delikat øjenskygge
Fræk glimmer liner til festlige lejligheder
2 ekstra linere i flotte farver
og en lipgloss til at runde af med.

Jamen altså - regningen taler vi ikke om - og jeg skal ikke handle makeup de næste 2-3 år for sure!!! :)

Det var en skøn oplevelse og Janne kom også i hænderne på ham bagefter.

Cremerne? Det må blive en anden god gang :)

3 comments:

  1. Muhahaa, så det er ikke kun mig der har en svaghed for amerikanske beautyfristelser!!

    ReplyDelete
  2. og glæder mig til at se dit nye smukke jeg..

    ReplyDelete
  3. Nej det er bestemt ikke kun dig. Jeg kunne på ingen tid købe mig aldeles fattig i denne her by der har alt man kan begære og lidt til.

    Sko/støvler er et andet minefelt. Kors hvor er der mange lækre modeller som nærmest ikke kan støves op andre steder med mindre man er gift med Trump'en ;)

    Er ved at have styr på julegaverne og igang med at finde ud af, hvordan det hele kommer med hjem. Har købt ekstra kuffert:)

    ReplyDelete